Part Sixteen
Michael och Elizabeth följer upp ett spår gällande mordet på Robin. Familjen Baxter försöker tysta ner Eugene. Jimmy ingår en farlig allians. En överdos orsakar en stor spricka bland Big Mos underhuggare.