Part Eleven
En sörjande Michael Desiato har tappat hoppet. Eugene får hjälp från oväntat håll. Jimmy Baxter vill utvidga sitt kriminella imperium, Gina kanaliserar sin ilska. En biträdande delstatsåklagares ankomst vänder upp och ner på Michaels liv.