Part Fourteen
Olivias plan för att föra Michael närmare familjen Baxter leder till att han blir bjuden på Jimmys 50-årsfest, där han ser Ginas pappa göra sin återkomst. Eugene återgäldar Little Mo för hans välvilja, men det hotar avslöja en omfattande korruption.