Part Twelve
Michael uppdagar en hemlighet medan Olivia tar tillfället i akt att pressa honom till att fatta ett farligt beslut. En desperat affärsuppgörelse hotar Eugene. Elizabeth inhyser Michael, samtidigt som Big Mo’s planer sätter henne i Ginas hårkors.