Part Fifteen
Efter händelserna på Jimmys födelsedagsfest svär Michael att sluta hjälpa Olivia. Charlie agerar oväntat. Little Mo kommer på kant med Big Mo när han hjälper Eugene. Nancy följer upp ett spår gällande mordet på Michaels fru.