Stalking i Spanien
Bianca med vänner semestrar i Casa Rosa och njuter av det goda livet. De går på husvisningar och hinner även med en panikartad kändisstalking. Samtidigt planerar Pernilla ett prank – kan hon lura i Bianca att hon är på väg till Spanien?