Lyx, lyx, lyx i Ullared
Pernilla med vänner lyxar i Ullared och spanar in hennes nya kollektion. Bianca besöker Emilios restaurangbygge och är taggad på att snart kunna äta pappas mat i Stockholm. Hon besöker även sitt barndomshem, som hon en dag ska köpa tillbaka.