Kräftskiva på Sandhamn
Sofia Wistam bjuder Pernilla på kräftskiva i sitt nya sommarhus på Sandhamn. Sofia gör allt hon kan för att det inte ska spåra ur, eftersom de måste hinna spela in veckans poddavsnitt samtidigt. Bianca letar febrilt efter en ny assistent.