Markägare Wahlgren
Bianca besöker Pernilla och de gör ett nytt försök att försonas. Den här gången går det bättre. De åker för att titta på Pernillas nya tomt igen. I dag ska hon bli markägare. Men plötsligt vill säljaren dra sig ur.