Det stora bråket
Pernilla träffar Melina och Jacobs bebis för första gången. Prat om förlossning övergår till tjafs mellan Pernilla och Bianca. Tjafset leder sedan till ett stort bråk. Ett försök till försoning övergår i ännu mer bråk och tårar.