Benjamin fyller år!
Benjamin fyller år. Bianca har förberett massa överraskningar, men glömt att kolla att han är ledig och tvingas stuva om planerna för födelsedagsbarnet. Pernilla och Bianca firar honom sedan i nya lägenheten som han äntligen har flyttat in i.