Bianca är inplastad!
Bianca ska byta fönster i lägenheten. Utsidan är täckt med plast. Lovisa hälsar på, men får panik av den deprimerande avsaknaden på dagsljus. Lovisa ska sluta som Biancas assistent, vilket Bianca inte är mentalt förberedd på ännu.