Stalkern avslöjas
Bianca, Lovisa och Lucas ska åka ut med en yacht, något Bianca länge drömt om att göra. När de kommer fram möter de ett bekant ansikte: Rickard Delér. Som de stalkade dagen innan. Och det visar sig att han såg dem. Bianca får panik.