Utstirrad på stan
Pernilla och Jessica besöker Ullared. Jessica ska bara köpa fryspåsar och Pernilla en toasits, men de lämnar varuhuset helt utmattade med fulla kundvagnar. Bianca har köpt en hundvagn. Hon känner sig dock utstirrad när hon kör Sammy och Dino i den.