Mobilpanik och premiärnerver
Pernillas och Biancas skärmtid tickar iväg. Bianca föreslår en mobilfri dag, men panik utbryter när de inte kan fotografera lunchen. Premiären för Pernillas nya show är snart här – men ingenting är klart och publikrepet drabbas av teknikstrul.