Bästa vännens oro för Bianca
Pernilla och Benjamin åker hem till Hans och Christina, som varit fast i Nerja sedan coronautbrottet. De möts av en vildvuxen trädgård och resterna av en råttinvasion. Melina vill hjälpa Bianca att bli frisk från sin bulimi.