Fullt hus hos Bianca
Bianca får fullt hus när Benjamin flyttar in. Han har bott hos Jacob och Melina, som väntar barn och är inte lika pigga på att dela säng med en tredje person längre. Bianca och Philippe tjafsar så att grannarna knackar på. Pernilla rycker ut.