Ett tufft beslut
Bianca och Philippe har fattat ett tufft och svårt beslut. Pernilla är orolig för sin dotter och ringer Philippe, som är hemma och stöttar Bianca. Dessutom får Pernilla nys på en tomt till salu som kan vara perfekt att bygga drömhuset på.