Pernilla visar tomten som hon kanske ska köpa för Bianca. Bianca är positiv, men har svårt att föreställa sig ett hus på den bergiga terrängen. Bianca tampas med hormoner och humörsvängningar. Äntligen återförenas Pernilla, Hans och Christina.