Födelsedagsfest för Theo
Theo fyller år. Pernilla, Bianca och Benjamin samlas och förbereder en överraskningsfest för födelsedagsbarnet. De har så fullt upp att de totalt missar när Theo plötsligt kliver över tröskeln och rakt in festförberedelserna.