Storbråk på alla hjärtans dag
Pernilla återvänder jetlaggad från USA. Hon behöver vila före kvällens show, men avbryts gång på gång av dörrklockan. Bianca, Philippe, Benjamin och Lovisa besöker Venice beach. Det är alla hjärtans dag, men romantiken uteblir. Ett storbråk utbryter.