Paniken över showen: "Står hellre naken"
Bianca har panik över beslutet att sjunga på sin och Alices showcast i Globen. Hon berättar hur alla repetitioner och möten har tärt på kompisrelationen, men de kämpar på för att få till den bästa showen. Pernilla har ångest i spanska fjällen.