Pernillas clownfobi sätts på prov
Pernillas clownfobi sätts på prov under halloweenfirandet. Bianca måste damma av övningskörningen för att ta körkort. Assistenten Lovisa försöker få henne i rätt stämning genom att testköra en lyxbil. Men Ferrarin är inte helt lätt att kontrollera.