Bianca hotar Pernilla med utpressning
Bianca har köpt ny lägenhet och ska äntligen flytta till Östermalm, problemet är bara att hennes nuvarande lägenhet inte är såld. Bianca är rädd att hamna i en ekonomisk kris och tar till desperata metoder.