Äntligen Showcast!
Alice och Biancas showcast i Globen gör succé - men bakom kulisserna har Alice panik och försöker hålla tillbaka tårarna. Christina Schollin fortsätter samla material till sina memoarer. Hon genomsöker hemmet grundligt efter roliga bilder att ha med.