Regnigt påskfirande i Marbella
Påsken står för dörren och familjen Wahlgren firar den som vanligt i Marbella. Det pyntas och bakas, men plötsligt förstör ett kraftigt ösregn allt. Bianca kan äntligen släppa sin bostadspanik, men det blir inte riktigt som hon tänkt sig.