Bråket om barndomen: "Gå härifrån!"
I ett nytt poddavsnitt pratar Bianca om sin barndom men Pernilla motsätter sig innehållet. Efter gråt och skrik enas de om att de förmodligen alltid kommer se olika på hur Biancas uppväxt var.