Specialavsnitt. Tre generationer Wahlgrens tittar tillbaka på tidigare säsonger av Wahlgrens värld. I varsin soffa reagerar Christina och Hans, Pernilla och Jessica samt Bianca och Lovisa på vad de ser, återupplever minnen och berättar sanningen.