Pernilla och Bianca går på valpkurs
Pernilla och Bianca går på valpkurs. De är inte överens om vad hundarna ska lära sig och har helt olika åsikter om användandet av koppel. Pernilla kan inte hitta en present hon har köpt och anklagar Bianca för stöld. Det blir en hetsig diskussion.