Skylten
Bianca får problem med grannarna när hon ställer en gigantisk bild av sig själv i soprummet. Pernilla spelar padel och får smeknamnet Mean Machine. Bianca och Alice ska ha en livepod med smaskiga samtalsämnen. Benjamin ska tävla i Eurovision-finalen.