Bianca och Philippe har flyttat ihop
Bianca och Philippe har flyttat ihop och de har bråkat varje dag. Det är mors dag och Bianca överraskar Pernilla med ett äventyr i en höghöjdsbana. Pernilla och Sofia Wistam repeterar inför Mammagalan. Bianca lever ut sin dröm att bli snabbköpskassörska.