Bianca har haft komplex för sin överläpp i åratal och bestämmer sig för att göra ett skönhetsingrepp. Pernillas snurriga schema är snurrigare än vanligt. Bianca förbereder sig inför debuten som sommarpratare, men oroar sig för vad familjen ska tycka.