Biancas pojkvän har flyttat ut
Philippe har flyttat ut och Bianca är ledsen för att de inte klarade av att bo ihop. Pernillas klimakteriebesvär är tillbaka och hon svettas igenom ett möte. Bianca har släppt sitt nya varumärke, och Benjamin överraskar med en exklusiv spelning.