Sång och kärlek på Christinas 80-årsfest
Christinas 80-årsfest är äntligen här. Men när Pernilla ska hämta tårtorna upptäcker hon att butiken ligger i Södertälje och Bianca blir vansinnig. Familj och vänner samlas på Lagnö för att fira Christina och det blir fest, sång och hyllningstal.