Pernilla och Sofia Wistam åker till OS
Pernilla och Sofia Wistam åker till OS i Sydkorea för att medverka i OS-studion. Väl på plats blir det dock ganska lite OS. Bianca öppnar sig för Alexander Schulman i hans podcast och gästar Filip och Fredrik. Det uppstår en smärre kris i Pernillas butik.