En intensiv turné
Pernilla tar sin show Kort, glad och tacksam på en intensiv turné, och överraskar Jessica – även känd som fröken Blekinge - med en kupp på scenen. Bianca funderar på att göra om sin lägenhet och tar hjälp av en inredningsexpert.