Bianca åker till Milano för att besöka en fabrik där hennes drömmar ska bli verklighet. Samtidigt lyxar Pernilla och Jessica till det i Göteborg. Champagnen och ordvitsarna flödar i imponerande tempo. Tjejerna åker spårvagn och hamnar i en sexbutik.