Änglavakt
En förare har haft änglavakt när en lastbil tappat en del av lasten från flaket. Vid en olycka är förarna skärrade och oense om vems felet är. På Liljeholmsbron har en kvinna skadat nacken allvarligt. I Dalarna får Martin larm om en våldsam seriekrock.