Bilist släpas framför lastbil i hög fart
En kvinna har släpats framför en tung lastbil. Två schweiziska turister krockar med en motorcyklist. På Ekerö har en chockad tjej kört på ett vildsvin. Soffan larmas till en olycka i Gärdestunneln där hon får ett helt annat bemötande än hon trott.