De mest dramatiska händelserna
Återblickar på de mest dramatiska händelserna. Vi besöker trafikanter som vi mött och får höra våra hjältars egna reflektioner. Erik ångrar att han tog bilen när halkan var som svårast. För småbarnspappan Linus ändrades allt i en våldsam kollision.