Seriekrock med flera skadade
En tankbil, fullastad med illaluktande slakteriavfall, håller på att läcka ut över Södra Länken. Vid en seriekrock med flera skadade är en lastbil inblandad. Språkförbistring ställer till det när en familj fått bilproblem dagen före sin semester.