NHL-stjärna har fått problem med bilen
Berra larmas till en krockskadad bil på Lidingö och det visar sig att det är tidigare NHL-stjärnan Mikael Renberg som har fått problem och behöver hjälp. Benny får larm om en svår trafikolycka med en barnfamilj och en av de inblandade smiter.