Brottningsmatch utbryter på vägen
Pelle larmas till en olycka där en brottningsmatch utbryter på vägen och polisen måste ingripa. Soffan får kommunikationsproblem med föraren till en stillastående tankbil. I Dalarna har en lastbil kört av vägen och lagt sig på sidan i ett dike.