Kaosartad olycka i City
Berra larmas till Sundbyberg där en taxi fastnat mitt i en trappa på torget. Thomas åker på en allvarlig olycka där det är barn inblandade, och räddningstjänsten måste klippa bort taket. Lutten får larm om en kaosartad olycka i centrala Stockholm.