Berra får assistera ambulanspersonalen
En biltransport har kört in i en viadukt vid Kungens kurva och en stor mängd diesel läcker ut. I Dalarna krävs en väldigt komplicerad bärgning då en lastbil kört i diket. Berra får assistera ambulanspersonalen när en kvinna blir allvarligt skadad.