Morgan bjuder på egna chips
Morgan bjuder besökarna på smakprov av sina egna chips. Modeikonerna Mari-anne och Hélen ska bjuda på cocktailparty på campingen. Superstammisarna Leif och Gunilla är tillbaka med sina fem små hundar. Gunilla går till frissan för att överraska Leif.