Ola-Conny fyller 50
För att fira sin 50-års dag bjuder Ola-Conny vännen Morgan på kräftskiva. Stammisen Anders köper en väska till sin älskade Rosie och sjunger för henne i varuhuset. Kikki Danielsson firar att hon har en dag ledigt och är på jakt efter en ansiktsfläkt.