Boris tackar för sig
Koncern-VDn Boris tackar för sig och får en värdig avslutning. Stammisen Kjell filosoferar kring ämnet teknik. Ola-Conny hjälper Morgan på lagret men får problem. Systrarna Gunnel och Maritta ska bo på campingen men Maritta har en överraskning.