Den årliga korvätartävlingen
Den årliga korvätartävlingen går av stapeln med Ola-Conny som konferencier och väktaren Pudden som en av deltagarna. Systrarna Gunnel och Maritta åker till Ullared för sista gången för säsongen. Maritta solbadar i sin nya uppblåsbara campingfåtölj.