Morgan byter livstil
Morgan tycker att han blivit lite bukig och handlar nyttig mat och tränar simning. Ola-Conny visar hur man kan träna samtidigt som man jobbar. Martin och Mikael köper rekvisita till sin nya skräckfilm och vi får se ett smakprov från filmen.